Djskdhskso Merhaba kızlar bugün sabah 11.00′de aşılamam oldu eve geldim saat 1 gibi az kan gördüm 1-2 saat sonra lavaboya gittim bu sefer akıntı ile birlikte fazlaydı ve kahverengi gibiydi sizce normal mi yaşayanlar var mı