shydoll Bat 26. 26 temmuzda Test yaptım negatif. Hala regl olmadım ama regl sancısı gibi ağrım oluyor belimde ve karnımda 🧐 gebe olupta başta böyle sancı çektiniz mi kızlar? Hala umutlu olmalı mıyım….
Gamz01 shydoll regli ağrısı gibi ağrılarım oluyordu ağrı gelip gidiyordu sonra pembemsi bir akıntım olmuştu regl sandım bi daha gelmedi akıntı ağrı devam etti 1 dakikalık bir ağrı girip çıkıyor bel ağrısı yapıyordu meğer tutunma ağrısıyla akıntısıymış o yarın tekrar yapın test
Tuanakaran shydoll hamileliktede adet belirtileri bi süre yaşanmaya devam ediyor bi kan verirseniz kanda çıkar
shydoll Nevagibi hayır normal kaset test yapmıştım. O negatif çıktı yarın mı tekrarlamak daha doğru olacak testi
Aysegl12 shydoll seninle aynıyım geçen ay kimyasal gebelik geçirdim dün olmam lazımdı yaptım test negatif kaset test
shydoll Aysegl12 ayyy inşallah kaset test olduğu için henüz betahcg yi görememiştir 🙏🏻 sen ne zaman testi tekrarlicaksın
Aysegl12 shydoll bilmiyorum ki negstif gördüm yine görürüm diye hiç yapmak istemiyorum 2-3 gün daha olmasa belki tekrarlarım . Ama kimyasal gebelikten sonra adet düzensizleşiyor mu acaba
nuriyegcl shydoll gebelik çok yeniyken idrar testinde çıkmayabiliyor kan testi verin regl gecikmeden bile kanda beta yükselişe geçmeye başlayabiliyor çünkü
shydoll Hatice_ozbay ay 23 gün mü 😀ben dakika sayıyorum 23 gün asla bekleyemezdim heralde helal olsun 😀😀😀