Ebussssc Kızlar merhaba 18+3 günlük hamileyim çift taraflı çikolata kistlerim var 3 gündür şiddetli derecede kasık ve bel ağrısı yaşıyorum bugün en sonunda dayanamayıp doktora gittim tahlil falan hepsini yaptık bir şey çıkmadı ultrasonla baktık doktorum bebek büyüdüğü için kistlere baskı yapıyor dedi progestan fitil verdi kasları gevşetir dedi bu şekilde çikolata kisti olup benim gibi ağrısı plan var mıydı
Fuunndaaa Bende daha önce çift taraflı çikolata kisti , üstelik rahim ve bağırsak arası endometriozis odağı varken ağrı olmadı böyle , şu an hamileyim tüp bebek transferi sonrası doktor bebek büyümesi kaynaklı kasıklarda ağrı olabileceğini söyledi bugün,