Kızlar tecrübenizi anlatırsanız çok sevinirim.
Doktorumun kendi muayenesi var ve sadece 2 hastanede anlaşması var(memorial ve vitale). Bu arada 2 inci gebeliğim, ilkinde vitalede aynı doktorla sezaryen oldum. İkinci de sezaryen olacak ama vitale kelimesini duymak bile istemiyorum o kadar rezil olduk ki hala hatırlıyorm. Memorial için de çok iyi yorumları bulamıyorum. Aramızda orada doğum yapanlar varsa oradaki ameliyat sonrası bakım, odalar vb nasıldı ?