TubaY- yavaş yavaş alıştırmanız lazım şimdi ağlıyor diye üzülüyorsunuz ama her geçen gün büyüdükçe daha da alıştırmak zorlaşacak tadım yaptırarakta olsa başlayın yani sizin için diyorum hem o çocuk çok doymadığından kabız olabilir yeterli beslenememekten bi doktorla görüşün bence