Arkadaşlar 5 gün önce çok zorlu bşr sezaryen doğum gerçirdim içerden de yırtılmalar oldu o sebepten beslenmeme dikkat esiyorum tuzsuz ve sürekli haşlamayla beslendiğim için sütüm çok çok az nerdwyse hiç yok başına gelen var mı normal beslenmeye ne zaman başladınız çünkü bu şekil beslenmeyle toparlanamıyorum