Mek ben orda yaptırdım şuan sonuç bekliyorum , Cuma günü hariç haftanın diğer iş günlerinde sabah 7 .30 da orda olup perinatoloji bölümünden sıra alıyorsunuz . Sonrasında ikili testiniz ücretsiz yapılıyor . Ama sonuç için yaklaşık 2 hafta bekliyorsunuz ☺️