Annesininnefesi Igneyi gobekten yapiyorum beze gibi sislikler oldu normalmi acaba yanj ignedenmi yoksa basla biseymi disardan gorunmuyo dokununca findik gibi sertlik var ikiyerde
Nursemom Annesininnefesi normal canım o. Yaptıktan sonra ovalama o yeri bastır sadece. Şişlik olan kısımlara da yapma artık. Cilt altında birikmiştir ilaç zamanla emilir ama
Asyanil Annesininnefesi sürekli göbekten yapmamaya çalışın bence, bacak ve kolada yapılabiliyor ben bacagımdan devam ediyorum çünkü 36 haftamdayım artık göbeğim cok gergin korkuyorum
Evinaram Evet beze olur hatta beze yerine denk gelince çok acıtır bende artık göbeğime vuramıyorum kolumdan devam ediyorum
Mmrvzlp Valla benimde göbeğimin her yeri mosmor bacaktan yapmaya korkuyorum zaten iğne fobim var zor yendim 🤦🏻♀️
aydemirelif Ne zman bırakılıyor bu iğne bende hamileliğim başından beri kullanıyorum doktor ağrım gelir gelmez kesmemi söledi ama gündüz iğnemi yaptırdım mesele bi. Anda ağrı geldi nasıl anlıcam aklım ermiyor