gzdeemrl1 Erkek anneleri bebişleriniz kaçıncı haftada geldi? Ve nasıl geldi doğum öykünüzü paylaşır mısınız
Niiillloooyaaa gzdeemrl1 iilki de erkek di 39+2 de sizinti seklinde su gelisi ve 5 dk da bir sanciyla yattim 16 saatlik suni sanci seruveninden sonra dogurdum buda erkek ama bu gelmiyor 40+1 valla bakacaz
luna27 gzdeemrl1 38+4′te aniden suyumun gelmesiyle, sıfır sancı sıfır açılmayla hastaneye gittim. 12 saat sonunda doğumum gerçekleşti. 😇
Sude_48 Ben 40 oldum hala bekliyorum 😂 perşembe ya da cuma yatış yapılacak bana. Bu postta kalayım da okuyayım ben de. Suni sancı durumunu merak ediyorum 🥺