btl194 ebru1616 evet biraz düşük ama takip edilmeli iki gün de bir yapmalısın düzenli artış olur inşallah
nazlis1562 ebru1616 benimde 10. Gün 86 çıkmıştı tüp bebek. Önemli olan düzenli artışmış bende çok endişe ettim. Bebeğin yerleştiği yer döllenme günü vs bile çok etkiliyormuş. İnşallah düzenli artış görürsünüz 🫶🏼
ebru1616 btl194 evet hemşirede bidaha kan vermemi söyledi merak ettim aynı durumu yaşayan varmı diye 🥹 amin inşallah