mrserdogan12_ Evde bebeğinizin kalp atışını nasıl dinleyebilirsiniz program var benim kalp atışımı doğru çekiyor ama bebişinkini duyamıyorum 11 haftalığım birisi stetoskopla duyuluyor demiş deneyen varmı çok merak ediyorum hergün dinlemek görmek istiyorum onu
erikarpuz mrserdogan12_ program dediğiniz nedir ? ben fetal doppler aldım onunla dinliyorum ama her gün değil tabi ki rahatsız olduğunu zarar verdiğini hissediyorum hareketlerini hissedene kadar haftada ya da 4-5 günde bir eşim anca izin veriyordu, hareketlerini hissettikten sonra 3 hafta dinlemediğim oldu
mrserdogan12_ erikarpuz heat my Baby diye bi uygulama benim kalp atışımı doğru gösterdi ama bebiş küçük diye sanırım net gelmiyor
erikarpuz mrserdogan12_ benim de eşim kısıtlı izin veriyor saklıyor evde 😂 bi ara ofisine götürdü sjsjsjs ya napiyim 2 düsügüm oldu bu hamileliğimde de çok zor şeyler yaşadım paranoyak oldum :(
mrserdogan12_ meloosss ya aşkım çok karışık bende çözene kadar saatler geçti önce önüne çıkan anne çizimi varya karnında kalp var ona basıp karnına koy kalp sesini dinlet sonra tekrar bas kendi kendine sesi açıyor uzın çek ama
erikarpuz fadibaran doktorum sorun yaratmadığını söyledi o yüzden kullanmaya devam ediyorum bilgi icin teşekkürler
mrserdogan12_ fadibaran obsesiflik değil bu benim çok hoşuma gidiyor dinlemek 5 sene bekledim onu ultrason gününü iple çekiyorum büyümüş mu hareket ediyormu tabiki herşey Allah’tan bunun bilincindeyiz ama obsesiflik başka birşey
Moz erikarpuz @fadibaran daha yeni hesabı açmış açar açmaz ona buna saldırıp bide üzerine beddua ediyor hasta mısın nesin ya
mrserdogan12_ cerensare Annenin karnında yazı yazan kalbe tıklayıp karbınjza koyun bi süre çekin sonra tekrar basın otomatik olarak ses açılıyor
Perihan2 mrserdogan12_ bende 11 haftalığım şimdi sizden görünce indirip baktım uzun süre tutunca çıkıyor benım kalp atışım da çıktı ilk denedıgımde acaba yansıma mıdır yoksa bebeğin kalp atışı mıdır bılemedım
mrserdogan12_ Perihan2 ben kendi kalbime tuttum doğru çekti vücüdumda herhangi bıyere tuttum çekmedi ses yoktu o yüzden doğru bir uygulama gibi geldi açıkçası inandım yani 😅ama benim bebişin sesi gelmedi bulamadım bi türlü ya küçük diye çekmedi yada yerini bulamadım