7 haftalık hamileyim 2 gündür de kahverengi akıntım var ve karnım bi tık fazla ağrıyor doktor yerleşme kanaması diyip gönderdi ilaç vs bişeyde vermedi herhangi birşey de söylemedi belli edemiyorum kimseyede panik olmasınlar diye başka bişey yoktur dimii😣😣😣