Selcannn23 Hamilelikte risklimi? Dayanılcak gibi olmuyor bazen dolapta gördüm yenı bı tane ağzıma attım ama gerı pişman oldum doktora sormadan kullandım diye :(
Nursemom Selcannn23 gebelikte her ilaç kullanılmıyor malesef baksaydınız internetten acaba Gebelikte zararlı mı diye ?😟 doktorum bana rennie şurup önermişti 😐
Ndd Selcannn23 Selcannn23 nexıumu bilmiyorım ama rennie çiğneme hapını kullanabılırsın. Benım midem yanıyordu bır ara rahatlatmıstı
blackeagle Selcannn23 benim eşim mide küçültme ameliyati oldu şuan nexium kullaniyor bi daha almayin bence doktorunuza sormadan
Selcannn23 Umarım bır sorun olmaz ama rahatladım içince bu seferde bebegıme bırsey olursa korkusu oluştu :( uykumdan mide yanmam yuzunden acıyla uyanıyordum
Ozlmrap dilcey kaç haftalıktan itibaren kullandınız bu benim 1 senedir kullandığım haptı gebeliği öğrenince bıraktım ama çok kötü durumdayım 😢
Ceydacebiozkal Hiçbir zararı yok. Günde 2 tane kullanabılıyorsun canım. Ben hamıleleıgımde sadece bu ılacı kullandım
dilcey Ozlmrap 4. ayda mide sorunlarım başlamıştı o zaman doktorum vermişti iyi ki de vermiş çok rahat bir hamilelik geçirdim
Mucizelerinibekleyen Bende 11. haftadan itibaren kullandim doktorum perinatolog ve güvenle kullanabilirsin dedi yoksa ne yatabiliyordum ve de cok kusuyordum nexium duzenledi
Ozlmrap Mucizelerinibekleyen bana ilk 3 ay en azından içme dendi de benim de tek çarem o ama müsade etmiyorlar