kedili1anne Evet normal Elimi atıp kaşıyamazdım bile kalabalık yerde Kremler varmış ben bilmiyordum Sen al ama
Melike_mlke minimomy_ evet kaşımıyorum ama kaşıdığımız zaman da hani yer olmasın diye göğüs ucu agrısı da normal demi
Melike_mlke kedili1anne tamam canım iki göğüs ucum da hassasiyet var ama solda kaşıntı var ucunda sağ da yok kaşıntı tek olması normal mi canım
kedili1anne Melike_mlke 😹 kız normal dedik yaaa Göğüslerde süt kanalları açılıyor göğüsler büyüyor Biri ağrır biri kaşınır normallll
kedili1anne Melike_mlke Daha zibilyon tane şey oluyor hamilelikte oran buran çok ağrıyor kırıldı sanmıştım kaburgalarım Hepsinr şaşırıp sakın panik olma 😹
Melike_mlke kedili1anne yok canım benim aklıma takılan tamam iki göğüs ucunda da hassasiyet var ama daha çok solda göğüs ağrım ve ucu kaşınıyor ucu ağrıyorsa öyle değil sağın sadece göğüs ucu hassasiyeti var tek taraflı olması 😂
kedili1anne Melike_mlke Anladımmm tez vakitte geçer inşallah rabbim yardımcın olsun kolaylıkla doğsun bebeğin 😍