776 Sizdenbirii1 oya demirci ve aytaç yüksel istiyorum ama bütçe olarak beni aşıyor açıkcası en son oya hocaya 7500 yazmışlardı muayene burada siz ne tarafta oturuyorsuuz
Demet10 776 Plesanta önceki sezaryen yerine rahime ve idrar kesesine sağ taraftan yapışık o yüzden perinatoloji takipliyim riskli durum ama doktor iyi
776 Demet10 Hımm geçmiş olsun rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah doktoru araştırcam bakalım
Sizdenbirii1 776 Aytaç yüksel çok iyi bi doktor ama dediğiniz gibi çok yüksek bi muayene ücreti vardı en son geçen sene 3500₺ ydi muayene doğum 92 bindi şuan kim bilir kaç paradır ben Avrupa da oturuyorum Erol arslan ve Serdar kayayı çok öneren var
776 Sizdenbirii1 aytaç hoca alanında çok iyi bir doktor bencede ama şartlar el vermiyor haftada 1 muayene oluyorum beni aşar
Ebrueren1 Demet10 ilk aylarda düşük riskim vardı şuanda tansiyon ve şekerim var o yüzden yakın takip altindayim