Mel53 Kızlar bu çaylar süt yapıyormuş çok duydum bunları. Ben aldım ama neyi ne zaman içmeliyim. 35 haftama 2 gün kaldı. Şimdiden rezeneyi falan içsem mi? Süt olur mu? Gereksiz mi içmiş olurum? Nasıl yapmalıyım
Rnhndkzn Mel53 bende aldım hatta hamileyim diye doktoruma gösterdim. Nie aldın kandırmaca bunların hepsi dedi. Ama poşet bitki çaylardan iyidir iç dedi
Ssseval Mel53 rezene zararlı diye bi yazı okudum içeriğini hatırlamıyorum bebeklerede verilmemesi gerekiyomuş. Birde o bahsettiğiniz markaların içerikleri şeker var
Mel53 Rnhndkzn hadi yaa ama ben bizzat kullanan annelerden duydum. Hepsine sütünün arttığını söyledi.
Mel53 Rnhndkzn e-bebekte ki yorumlardan bi tane kötü görmedim hele. Kullanan herkes artığını ve çok memnun kaldığını yazmış
Rnhndkzn Mel53 tadını sevdiğim için içiyorum. Ama bi beklentim yok açıkcası. Bi de şu an 20 haftalık hamileyim sütün miktarını şimdiden bilmek mümkün diil belki çok sütüm olacak 😊
tazecikanneee Mel53 en güzel su malt içecekler canım sütü baya yağlı yapıyor ✌🏻 Yani alkolsüz bira e bebekte jokerde felan da var bunlar o kadar değil de benim kuzenim malt içecek kullandı maşallah sütü hem cok yağlıydı hemde baya var
Mel53 Deletedmom56 yok rezene sanırım doğumdan önce, diğeri de doğumdan sonra galiba ama bende tam net bilmediğim için sordum😀😀
Rnhndkzn Mel53 bi zararı yok en azından onu biliyoruz 😊. İçin ben içiyorum sütü bilmem ama benim mide yanmalarıma iyi geldi
semadem Mel53 dogumdan sonra başla canim haftan iyi ama nolur nolmaz bitki caylari doguma yol açabilir.. bende aldim bu çaydan ayrica rezene ve kimyon cok iyi bebegin annenin gazini alip rahatlatır. Hayirli dogumlar bol sutler olsun ins :)
Mel53 semadem işte beklediğim cvp...😀👍🏻👍🏻 Sonunda. Şimdi internetten de baktım sezeryansa 1/2 gün önce için aynen erken doğuma yol açabilir diyolar. Humanın rezenesini de aldım ama onu da mı 1/2 gün kala içeyim?