Emlly Kızlar yeni bi hurafe daha duydum 😅 hamilelik sürekli karın ağrısı erkek bebeğe işaretmiş varmı aranız da böyle birşey duyan hadi herkes aşerdiği yada tutan hurafelerini yazsın 🌸🌼
demirrleydi_ Emlly aa benim sürekli karnım ağrır ve bebeğim erkek 😂 ama böyle şeylere inanmıyorum tabiki
[silindi] Emlly bende bel ağrısı erkek bebek diye biliyorum yani öyle diyorlar ne kadar saçma gelse de öyle deniyor 😂🙈
Emlly Yademm evet bel ağrısını bende duydum 😌çok şeyler var ya bazılarında tutuyor da bazen olmuyor sağlıklar gelsinler 🌸🌼
anneyim01 Emlly Kızımda hep agrı yaşadım bence yanlış herseye inmamak lazım Bizde de şey derler son zaman da Sakız cinleme Bebeğin Gazlı ve Çişli olr derlerdi Onunda Alalksı yok 😂