6 haftalığız öğrendiğim an insilüne başladım ve tabi katı bir diyete diyet zor gelmiyor hamile kalmadan öncede zaten tatlı ekmek bırakmıştım sadece bi yere gittiğimizde misafirlik yada cafe ne yiyeceğimi bilemiyorum şu ana kadar hiç kaçamak yapmadım şekerim çok iyi gidiyor ama akşam iyi olan şekerim sabah kalkınca yüksek geliyor sizde nasıl bu durum şafak fenomeniymiş adı buna çözüm bulamıyorum doktorda 2 birim artıyor insilünü ama faydası yok