yenigelmedimgerigeldim07 bet34_ inşallah, ben cuma günü gidicem. Eğer cuma da kalp atışı duymazsak vajinal muayene yaparız dedi. Allahım herkese bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ben de haber veririrm, siz de verin olur mu sonucu
ErdoganGamze yenigelmedimgerigeldim07 Benim başıma geldi içinş ferah tut Allah’ın izniyle. Son adet tarihime göre 8 haftalık olması gerekirken 5 haftalık göründü. Bende ilk korktum. Sonra 6 haftalıkken kalp atışı duyuldu. Şuan 18 haftalık oğlumuzu bekliyoruz. 🩵 Son adet tarihime göre 21 haftalık olması lazım ama doktor tarihi değiştirdi. Şuan günü gününe uyuyor çok şükür
merveelizzz 11 haftalık hamileyim 5.haftamda sağlıksız gebelik oldugunu söylemişti doktor yıkıldım 6.haftada özelde başka doktora gittiğimde kürtaj kalp atışı yok dedi.güvenemediğim için üniversite hastanesine gittim orada da kalp atışı yok 7.haftada kürtaj dendi ama kürtaj için gittiğimde kanımda beta oranım yüksek çıktı ultrason muayenesinde çok az bi kalp atışı duyuldu ama atması gerekenden az dedi yine doktor 1 hafta dah bekleyelim dedi ve 8.haftanın sonunda çok şükür herşey normale döndü😊seni çok iyi anlayabiliyorum çok zor bir süreç ama kürtaj konusunda acele etme belki geç döllenmedir benimki gibi 8.haftanın sonuna kadar beklemi tavsiye ederim inşallah güzel haber alırsın.
yenigelmedimgerigeldim07 merveelizzz en iyisini yapmışsınız beklemekle, inşallah ben de hayırlı haberler alırım ☺️