Dilay34 Kızlar 12 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır sanki boğazımda şişlik, bişey varmış hissi var buda migdemi bulandırıyor sürekli doktorda ilaç yazamam hamileyken dedi başına gelen varmı çabuk geçti mi?
Bebis25 Dilay34 Bende 18 haftalık hamileyim benimde öyle boğazım sürekli sis bişey yerken içerken ve yutkunurken ağrı oluyo. Havalarla alakalı bişey sanırım iki üç gündür daha çok hissediyorum bol su iciyorum susuzluk dan da olur diye yazıyor nette 🤷
Talentedmom Dilay34 faranjit olmuş olanilirsin gebelikte ilaç kullanılmıyor Malesef parol içebilirsin ıhlamur içebilirsin