Nayan
Merhaba şuan 38 haftalık oldum hala 2 hafta gerilik var fakat farklı perinatolojiler gördü bizim gözle görebileceğimiz bişey olmadığını minyon bir bebek olacağını söyledi ben de hamileliğimin son haftalarını zehir etmememek adına hiç takılmıyorum açıkcası zaten son zamanlara geldik sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inş