Haticealasahin 9 aydır bende buralardaydm ve cok sey ogrendim herkese tesekkur ederim oncelikle😊 Gelelim hikayemize Sorunsuz bi hamilelik yasadim sivilcelerim disinda güzel kızım beni hic yormadı ama cok bekletti 😬 Doktorumuz hep normal ilerledigini olabilecegini soyluyordu bende cok istiyordum bekledik o yuzden 40+2 de cati muayenesi oldum suyum yeterliydi catm uygundu 40+5 de suni sancyla dogumu baslatma karari aldik bende sabirsizdim daha da beklemek istemiyordum. 18.02.19 da sabah 6 da yatışımız yapildi. Propess(ipli fitil gibİ) rahim agzi yumusamasi icin takildi. Onun bi agrisi yoktu 9.30 a kadar nstye bagli hafif kasilmalarimla bekledik suni sanciya baslandi hafif dozda guzel gidiyordu hersey hatt sanci cekerken post bile actim benim gibi olanlara fikir olsun diye 😂 derkenn sancilar ciddi anlamda gelmeye basladi yarim saate sanci geldikce comeldim ayakta karsiladim yurudum cunku yatinca zor oluyordu. Saat 1.30 fln oldu bebek kanala inmiyordu strese girmisti. Bu arada nstye baglaniyorum surekli. Acilmam 2 cm oldu ama ben aciya daha fazla dayanamadim 😔doktorum acilmamin yavas oldugunu ama geceye dogum yapabilcegimi dayanmami soyluyordu ebe de moral veriyor esim bi yandan sezeryan deme sakın yaparsin diyordu ama yok olmayinca olmuyor😏 Alın beni geceyi bekleyemem dedim bebege bisey olmasinda da korkuyorum cunku nstyi cikarmiyorlardi. Bi anda kendimi ameliyathanede buldum esim hemen aileleri aradi kimsenin haberi yoktu sadece ikimiz yasayalim o anlari kimse gelmesin istedim iyide oldu. Neyse belimden ignem yapildi o an bi oh cektim bitti butun sancilar. İgne hic acimadi sabah damar yolum acilirken daha cok canim yandi o kadar 😂 valla ameliyata nasil baslandi hatirlamiyorum ama bebegimin ciktigini cok iyi anladim sarsiliyordum basimda bekleyen anestezi uzmanina canim yaniyor sanki hissediyorum dedim bebek cikiyor yaptiklarini suan hissetsen duramazsin mumkun degil dedi 😂 biraz sarsildigmi hissettim kiiii o an kizim cikmis iste agladi kuzum kaldirinca doktor😊 hemen cocuk doktoru aldi kakasini yapmis yanimda baktilar kontrol ettiler hem agliyorum mutluluktan hem korkuyorum iyi mi diye cok sukur iyiydi. Getirdiler optum kokladim bu sirada benim dikislerim atiliyordu. Ameliyathaneden beraber ciktik oyle istedigim icin kucagimda o agladi ben agladim kapidan ciktik babasi aglamaya basladi o anlari tarif etmek imkansiz Allah isteyen herkese nasil etsin bu duyguyu. Doktor iyiki sezeryan oldun cunku geceye kadar bekleyemezsik kakasi yuzunden dedi. Sondami uyustuktan sonra istedim hic canim yanmadi aklinizda olsun. Normali denedim keske kendi sancilarim olsaydi ama kismet hayirlisi boyleymis. Suni sancyla cok dogum yapan oldu cevremde okudumda burda hatta postuma yazip moral verenler oldu benim aci esigim dusukmus dayanamadim korkmayin herkes ayni degil 2 saatte doguranlar bile varmis 😊 sonuc olarak sezeryanla harika bi dogum yasadim dikislerim oyle cok acimadi ayaga hemen kalktim basim donmedi 1 gece hastanede kaldik 11 gibi taburcu olduk. Kizim 5 günlük oldu bile tek skntımız onu koklarken uyandirmam basindan ayrilamiyorum 🤦🏼♀️ Allah isteyen herkese yasatsin bu duyguyu dogum yapacaklara kolaylik diliyorum 🙏🏻
CnsyeniHamile Haticealasahin gözünüz aydın Allah herkese böyle acısız sorunsuz bi hamilelik sonra da Doğum nasip etsin 🙏 Allah ayırmasın