@Aden25 canını sıkma bu olabilecek bir durum aynı şeyi bende yaşıyorum. Yeni değil uzun zamandır öyle orası ayri ama. 32 haftalıkken gittim kontrolle bebeğim 2400 ve 45cm di. Benim oğlum da ileriden gidiyor 2 hafta. Gelişimi geride gitse dert etmelisin. Ayrıca iki hafta ileride diye erken doğum riski falan yok olabilir tabi ama bu temel sebep değil. Dr sordum bende hayır gününü zamanını doğrusu bebişin ne zaman gelmek isterse demişti. Güzel düşün,güzel olsun. Bana iri falan da demedi mesela bebeğim için sadece 2 hafta ilerdeyiz.