Arkadaşlar, ikili testin zamanini kacirdigim için yaptiramadim bunun üzerine fetal DNA testi yaptirtdim sonuç temiz geldi. Temiz gelmesine rağmen doktorum üçlü test yaptı onun sonuçlarını bekliyorum. Devlet hastanelerinde ikili veya üçlü bu testleri yaptirtmak prosedür mu ya da fetal temiz geldiği halde doktorum üçlüyü neden yapmış olabilir?