Asortikhanim zaten son ana kadar sancılarımı evde beklemeyi düşünüyorum ikinci gebeliğim bu,ilki çok zorlu geçmişti suni sancı falan almıştım hastanede kalmıştım baya bi,suyum veya nişanım gelmediği için doğuma dair bişey olabileceğini düşünmüyorum aslında,bu kadar erken ve belirtisiz gelmez diye düşünüyorum ve ayrıca hareketlerini hissediyorum onda bir sıkıntı yok,sabahtan bişeylere canım sıkılmıştı ondan kaynaklı mıdır bilmiyorum