Kızlar hastaneye gittim ilk kontrol için doktor dedi tahminen 5 buçuk haftalıksin dedi kese çok güzel oluşmuş istediğimiz gibi dedi rahmin ve yumurtlar da çok iyi çok şükür içim rahatladi bir hafta sonra kalp atışı için çağırdı ama moralim azıcık bozuldu 21 Haziran da sağlık ocağında verdigim tahliller e baktı biraz karaciğer enzimlerin değerin üstünde dedi bidahaki gelişinde bakacaz inmişse sıkıntı yok inmediyse dahiliyeye yonendirecez kızlar acaba neden yükseldi ilaç daha kulanmiyorum ondan desek daha önce başına aynısı gelkp inen varmı desteklerinize ihtiyacim var🥹bir daha önce de kan verdim ama yukdek değildi değer normaldi acaba gebe kaldım diye mi birden oldu🥹
