Aşkım çok normalmiş bende 17.haftamdan beri pıt pıt şeklinde hissediyordum geceleri ve uzandığımda çok nadir günde bir kez filan en son cumartesi günü hissettim bebeğin hareketini buraya da post açtım dün dünden beri hissetmiyorum diye herkes normal olduğunu yazdı bu haftalarda düzenli olmuyormuş hareketleri çoğunlukla uyuyormuş zaten bugün mesela 3-4 kez tekme attı hatta video kaydına aldım belli oluyor içim öyle bir rahatladı ki anlatamam çünkü dediğim gibi 2 gündür tses soluk yoktu bugün biz de 19+3 teyim sende hiç merak etme yani 2 gün hissetmezsin 3.gün hissedersin bazen de her gün hissedersen