Zeynzeyn benim hamilelik öncesi Ferit’in 4 tü ilaç kulanıyordum bir kaç ay tedavi oldum,.hamile kaldıktan sonra bıraktım hiç bakmadım son durum nasıl diye şuan 9 haftalıgım kadın doğum doktorum dahiliyeye git eğer hala düşükse onlar ilaç verir sana tekrar dedi