Ayy aynı gündeyiz bende 19+3 teyim valla aşkım biz bebeği öğrendiğimizde eylül gibi alışverişe başlarız demiştik ama şuan fark ettim ki çocuğun %85 eşyaları hazır 😂😂 eşimin kardeşleri ufak miktarlarda para attılar 2 aydır bende onlar para attıkça aldım anneme de bebek arabasını aldırdım hediye etti saolsun eşimin arkadaşı da park yatağını alacak kıyafetlerini aldım kış bebeği olacak zaten battaniye banyo havlusu deterjan şampuan biberon temizleyici tarak emzirme yastığı keçe organizer alt açma matı 1 paket bez 3 paket ıslak mendil tek kullanımlık alt açma örtüsü,emzirme önlüğü filan aldık bir tek emzik biberon süt sağma makinesi filan kaldı o kadar eşim 9.ayımda askere gidecek o yüzden maddi olarak herşeyini de erkenden bitirmek istedim ne olur ne olmaz diye kıyafetleri de sadece 0-3 ay 3-6 ay olarak aldım 6 aylık kıyafet aldık yani yaz için haziran başı gibi alışverişe çıkarız dedim çünkü bazılarını görüyorum 2-3 sene sonra giyeceği kıyafetlere kadar alıyorlar saçma buluyorum hem gereksiz yer kaplayacak hem de çok başka modeller vb çıkacak ve bebek iri mi uzun boylu mu olacak belli değil o yüzden