S-nur1 Girmesini ister miydiniz ben istiyorum en azından konuşup beni oyalasın o an ve güvende hissediyim istiyorum nasip olursa ve hastane izin veriyorsa girsin diye düşünüyorum sizler n’aptınız
Mummybaby S-nur1 herkesin düşüncesi tabii ki farklıdır ama ben istemedim ilk doğumumda belki de bir ameliyat olduğu için istemedim. Ama normal olsaydı çok isterdim
Mutlu_Bir_Anne3 S-nur1 Benim ilk doğumuma eşim de girmişti. Özel hastaneydi, izin vermişlerdi. Şimdi 2.bebeğimize hamileyim, inşallah sağlıkla ilerlesin de inşallah izin verirler yine. İnsanı çok rahatlatıyor sevdiğinin yanında olması
tahamommy S-nur1 bazı hastaneler izin vermiyomuş ama zaten ben istemezdim benim ki beni oyalayacağına doktorları izler bana da bi dur der 😅🫠
S-nur1 Mutlu_Bir_Anne3 Kesinlikle ya bende öyle düşünüyorum kendindesin sonuçta dikkatini ameliyata vermemen gerekiyor eşlerimiz bu konuda yardımcı olabilir iyi hissederiz
iremkzltepe Mutlu_Bir_Anne3 u Deletedmom_297 6+3 kalp atışı duyarım diye gittim doktor izinliymiş haftaya kaldı artık martta olucak inşallah eşim ve bende mart doğumluyuz heyecan var ilk gebeliğim inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Mutlu_Bir_Anne3 S-nur1 Aynen öyle, bir de niye bilmiyorum heralde sosyal medya etkisinden bebeğimi değiştirirler diye korkuyordum eşime demiştim bak bebek doğunca arkasından git o da seni bırakamam demişti. Ameliyathanede doğumdan sonra onu gönderiyorum bebeğin peşine 😂 hey Allahım fobiye bak
Denizaydin06 Bende hamileyim ve kesinlikle girmesini istiyorum bence çok güzel bir duygu hemde çok büyük destek
Mutlu_Bir_Anne3 S-nur1 Kayınvalidemi de görevlendirmiştim 😂😂 Anneme de beni bekle onlar bebeği takip etsinler demiştim. Doğum fotoğrafçısını bile işe dahil etmiştim 😂 Annelik delilik gerçekten. Artık haber izlemiyorum, aşırı etkileniyorum. İnşallahı hepimiz sağ Salim alalım kucağımıza 😍
Denizaydin06 S-nur1 hayır daha çok var aslında 😁 15+3 ama ben çok hevesli ve heyecanlıyım her şeyi öğrenmek istiyorum şimdiden 🥹 senin ne kadar kaldı
S-nur1 Mutlu_Bir_Anne3 Amin kuşum inşallah vallahi sağlıkla doğsunlar bizde sıcaklardan rahatlayalım😍🥴