araskubra ayni haftalarda bende yasadim ayni gece yasadim bide canim hersey iyi demisti benimde erkek bebis bana agir kaldirdin mi yada karnina baski aldinmi dedi bide yat bi sure dedi bi tane igne yapti cok sukur 31 deyiz simdi insallah rabbim korusun icini ferah tut bebislerimiz haylazdir belki :)
Glsnarstrn araskubra inşallah öyledir dr da dedi gayet hareketli diye.bende iğne olacağım dr bilgi verince.hayırlısı ile sizin az kalmış😊
araskubra o bizdede oldu ama duzeldi sonra sizinde duzelir insallah icinizi ferah tutun kotu dusunmeyin hic