8+5 haftalık hamileyim ayaklarım şiş gibi hissediyorım ama şişlik yok yanma yapıyor sıcacık oluyor normalde ellerim ayaklarım buz gibidir bir gögüs hassasiyetim var çok fazla birinci hamileligimde ikisinide yaşamamıştım çok erken degilmi bu belirtiler için genelde son haftalarda yaşanmazmı bunlar bligisi olan varmı nasıl geçer