Iremm26 klimamız yok malaesef vantilatör karşısında oturuyorum bütün gün. Ekstra bir tane de masa üstüne falan da koyulabilen tarzlardan aldık nereye gitsem iş yapmaya yanımda gezdiriyorum mecbur. Ama çoğunlukla fayda etmiyor su gibi oluyorum hep. İşin kötü tarafı lohusalikta daha beter terliyor insan. Dogum yapınca kurtulurum diye seviniyorum ama lohusa terlemesini hatırladıkça fenalık basıyor.