Zamazingo Lillyyy kız gibi hissettim balım, çok narin ve zarif duruyor maşallaaahhh 🩷🥹🌸 kaç haftalık oldu bebişin 🤍
Tulaysavas1995 Zamazingo https://share.icloud.com/photos/0faK68W7qfUv0We2Dz-zZt9gw Benim bebiş de 12 haftalık oldu sizce cinsiyet nedir acaba doktor hem kıza hem erkeğe benziyor haftası daha erken dedi inşAllah kız olur dedim 🤣🌸
Zamazingo Lillyyy ben 13+6 da gittim hiç bu kadar net göremedim bebeğimi, birde üstüne doktor erkek dedi günlerdir ağlıyorum 😅😅
Lillyyy Zamazingo benim gittiğim doktorun ultrason cihazı çok iyi fotoğraf var mı erkek dediği atar mısınnn
Zamazingo Lillyyy bende hiç anlayamadım çocuğu göremedim bile neresi neresi anlayamadım ve %70-80-90 erkek dedi ama bilemiyorum 😢