Pembenur Arkadaşlar Ben Bugün Normalde Regl Olacaktım Olmadım 2 Tane Test Yaptım İkiside Silik Çizgi Çıktı 7 Ay Öncede Kalp Atışını Duymadığımız İçin Kürtaj Oldum Sizce Hamile miyim görseli ekleyemiyorum buraya ayın 25indede pembe bi lekelenmem oldu sadece
Tazeanne0134 Pembenur gayet net yani silik falan değil bi kan ver sağlık ocağında hayırla olsun inşallah
Pembenur [silindi] bende öyle düşüniyorum rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün çocuk nasip etsin içi sürede bize 🥰
Pembenur Tazeanne0134 yarın vericem inşallah test yapmak aklımdan bile geçmiyordu çünkü daha önce tüp bebek yaptık tutmadı bu olduysa doğal yolla olmuş olacak ayy dua edin kızlar inşallah vardırda sağlıklı sıhhatlice kucağıma alırım 💝
Pembenur Tazeanne0134 evet hamileyim kan değerim 477 geldi doktora gittim daha çok küçük dedi keseyide göremedi ayın 15i 20si gibi gel dedi
Tazeanne0134 Pembenur kız daha çok küçük çünkü 🥰 en az 5 haftalık olması lazım inşallah sağlıkla büyür ve kucağına alırsın bak Allah’ın işine sen tüp bebek yap O sana normal yolla versin her kurban olduğum Rabbim acısını yaşatmasın canım kaç yaşındasın
Pembenur Tazeanne0134 vallaha Şükğrler Olsun Allah’ıma Geçen Sene Kasımda Hamile Olduğumu Öğrendim Aralıkta Kürtaj Oldum Kalp Atışını Duymadığımız İçin Şimdi Tekrar Hamileyim Problemde Eşimdeydi Hem Varikosel Var Hem Morfoloji Bozukluğu Var Doğal Yolla Olmaz Dediler Ama Allahın Takdiri İlahisi İşte İnşAllah Sağlıklıca İlerlerde Sağlıklıca Kucağımıza Alırız Hepimiz 25 Yaşındayım Eşimde 30 Yaşında 💖Dualarınıza Talibim Sağlıklıca Kalp Atışını Duyuyum Ayın 20sinde Randevum Var
Tazeanne0134 Pembenur maşallah Rabbim istedikten sonra olmayacak yok canım benim bildiğim o kadar çok var ki böyle senin gibi durumda olan ama sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah Rabbim
Pembenur Siyahbeyaz_ valla Hiç Hatırlamıyorum 2 Tane Test Yaptım İkside Silik Çıktı Ertesi Gün Kan Verdim Kandada 477 Geldi Değerim