Revannn amin cnm sağlıkla sizde kucağınıza alın 35 +1 Doğum yaptığım için erken doğum sayiliyor yinede biri 2120 digeri 1905 gr doğdular sağlıkları iyi biraz büyük olanda solunum vardi Oda şuan ıyi Ama yeni doğduğu için gözetim altında yinede çıkarmadılar spinal anestezi belden uyusturmali bacaklar uyusuyor o an doğumu goruyon guzel duygu ben çok sakin girdim ve doğum yapilirkende sakindim kasmaya gerek yok tavsiyem hissetmiyon zaten ilk başta usumuyon ama doğum olurken üşüme giriyor bilgin olsun odaya gidince mutlaka hemem ayaklara çorap giydirdiler üzerine battaniye kendini sıcak tut ayrıca doğum sonrası gecelik giy sonda takilcak daha rahat zaten ayaklarında uyuşuk olcak geçince uyuşukluk sonda çıkınca pijama giy istersen ama dikiş yerine getirme lastiği biraz acıma oluyor yatıp kalkarken kendini zorlama yardım al mutlaka yanında biri olsun cnm sonra zaten ne olduğunu anlamiyon doğum yaptim mı ben diyon 😂 annemi oldum garip tuhaf duygular oluyor hele bide Bebisleri görünce bunlar benden mi çıktı diyon 2 tane bide 🤣🤣 ama çok güzel duygu dün hastaneye gittim emzirme denemesi yapıldı biri daha iyi emme refleksi digeri ağzına aliyor ama emme refleksi yok zamanla olcak 😊 sana tavsiyem hastanede gözetimde diye kendini asla kasma,üzülme inan ben hiç kasmiyom benden daha,ıyi bakıyorlar aklım orda kalmıyor bide süt az geliyor diye üzülme gayet normal ilk sağdım bi şırınga oldu 2 ci sağdım yarim şırınga 3 cü sağdım daha azdı ama sütüm kesildi,diye,düşünmedim 3 saatte bi devam ettim ayrıca süt gelmesi için kayısı uzum hoşaf,buğday nişastası ye,meyve suyu iç,meyve ye,hummany süt getircek çayı iç, süt yapacak şeyler ye iç gelicek yavaş yavaş oldumu ama,lütfen moralini yüksek tut oldumu cnm sağlıklı doğumlar olsun seninde cnm ☺👼👼🍼🍼🙇♀️