Kızlar dünden beri kasılma mi bu bilmiyorum yarın tam 33 haftalık oluyoruz. Canım çok acıyor, kasığımda ve belimde çok ağrılar var ve bildiğiniz karnım yırtılacak gibi bebeğim öyle hareketli değil dönüyor gibi hissediyorum semsert olmuş geçmezse hastaneye gitmeyi düşünüyorum biraz daha bekleyip bu durumu bu haftalarda yaşayan vardır muhakkak doktora gittiniz mi? Gittiğinizde ne dedi yada sonradan gecti mi? Doğumdan zaten korkuyorum bide son haftalar kalmış gerginim, modum moralim çok düşük ne yapacağımı bilmiyorum. Geç yazarsam kusura bakmayın. Teşekkürler şimdiden 🙏🏻