Yeni üye oldum. Regl 31 temmuzda ama cumartesi günü yerleşme kanaması olduğunu düşündüğüm çok az kahve rengi kanama oldu 2 gün sürdü. Bugün test yaptım ve pozitif çıktı ama regl gecikme tarihim daha gelmedi. Bu teste güvene bilir miyiz? Eşimle ne zaman paylaşmalıyım sizce? Bugün sağlık ocağına da kan tahlili için gitttim. Çarşamba açıklanıyor ama içimde tutmak ta zor ama ya hamile değilsem bu sefer daha kötü. Ama resmen hissediyorum da 😇🥰