Esoylu1 merhaba ben de 22+4de gittiğimde burun kemiğini 5.2 ölçmüştü sadede bu bulgu vardı ense kalınlığını hatırlamıyorum, 1 hafta sonra başka bir doktora ölçtürdüm 6 üstü çıktı normal dedi bi sıkıntı görmedi feral veya amniyosenteze gerek duymadım 27+5de kendi doktoruma gittim durumu anlattım küçük burunlu zaten dedi renkli gösterdi gerçekten fındık gibi burnu var oğlumun 🥹 bende tek bulgu olduğu için düşünmedim ama aklınızı kurcalayacaksa fetal yaptırabilirsiniz