Kizlar doktor en son gidisimde (17 haftaliktim) 150.000/10ml gunde 7 damla seklinde yazmis, su an 20 haftalik hamileyim chatgpt’ye sordum biraz yuksek doz dedi. Annem de doktor biliyor sonucta, normalde de d vitaminin dusuktu simdi hem kendin icin hem bebek icin ihtiyacin var o yuzden kullan her gun diyor ne yapacagimi sasirdim siz ne kadar kullaniyorsunuz