Salihakay 19+3 te. Çalışıyorum rapor verildi . Evdeydim . Kayınvalide m yemek yapıp bırakıyordu onu ısıtıp yiyordum , çıkan bulaşık ki 2 tabak kaşık kenara koyardım , uzanırdım sonra kalkar onu halleder 10 dk geri yatardım. Temizlik vs yapmadım . Eğilme kalkma uzanma bu ları yapmadım . Eşimden yardım istedim . Soluma uzanıp yattım kitap okudum vs vakıf geçti