Kızlar gebeliğimi öğrendiğimden beri hastaneye gitmedim beta 294 den 2 gün arayla 886 ya yükseldi doktor 10 gün sonra gel dedi ama ben kalp atışını da duymak istediğim için 15-20 gündür hastaneye gitmedim yarın 6+4 olucaz randevum var kalp atışını duyabilir miyiz? Ayrıca hiç belirtim yok sadece sürekli gazım var belirtiler için erken mi sizce