Kızlar az önce post açmıştım adet olduğumu söylemiştim 9 gün gecikmeyle adet oldum yemin ederim pisikolojim bozuldu artık ya buraya giriyorum çok farklı ihtimalleri görüyorum daha çok umutlanıp tekrar hevesim kırılıyo yada çok farklı hikayeleri görüp daha çok üzülüyorum umarım en yakıınn zamanda hepimizin sağlıklı hayırlı güzel gebeliği olur ve evlatlarımızı kucağımıza alırız bu ay belki tedaviye başlarım ne yapcağımıda bilmiyorum 2 kere aşılama oldu hep olumsuz oldu bu uygulamaya size bebek haberiyle gelmek istiyorum bi kaç ay kullanmasam benim için daha iyi olacağını düşünüyorum hepiniz merak ettiniz tekrar tekrar yazdınız çookk teşekkür ederimmm allah razı olsun iyi ki burda sizinle tanıştım iyi ki varsınız allaha emanet oluunn umarım bi kaç ay sonra güzel haberi veririm size 🩷🩷