Dün sabahtan başladı bel ağrısı ve kasık ağrısı bazen ağrırdı zaten ama dinlenince falan geçerdi akşama kadar geçmedi akşam çok hafif kahverengi lekelenmem oldu acile gittik doktor kontrol etti bebek haraketi kalp atışı suyu vs herşey normal çok az bi düşük tehliken var dedi progestan yazdı aabah akşam kullanıcam 1 hafta bugün yine çok ağrım var çarşamba günü randevum var doktor kontrolüne gidicem tekrar başından böyle birşey geçen oldu mu ikinci hamileliğim bu ilki sağ sıkıntısız geçmişti hamileliğim