Busra31 Merhabalar güzel anneler ve anne adayları bende doğum hikayemi anlatayım ben çok okuyodum son zamanlarda baya faydasını gördüm..Minik prensesim makat gelişiydi o yüzden mecburi sezeryan oldum 39+6 da doğum yaptım spinal anezteziyle evet başlangıçta herşey çok güzeldi belimden iğne yapıldı sinek ısırığı gibi sonra bacaklarında bi soğukluk ve uyuşma ameliyat başladı 10 dk geçmeden bebeğimi kucağıma verdiler rabbime şükürler olsun..solunumunda kalp atışı hızlı olduğu için 2-3 saat küvezde kaldı evet ameliyay bittikten sonra bende ağrı başladı ve odama geldiğimde ağrılarım daha da çoğaldı sancıyla birlikte geliyordu dayanamıyodum hemşirelere söylediğimde ağrı kesici yaptıklarını söylediler ama ben dayanamyrm bide gelip içindeki pis kanı boşaltmak için ve rahmin toparlanması için 2 kere karnıma bastırdılar 2. De bende film koptu zaten nöbet geçirdim resmen acıdan titremeye başladım şoka girdim etrafımdakilerin beni çağırdığını duyuyorum ama cvp veremiyodum sonra bacağımdan iğne yapıldı ve inanmazsınız 10 dkda kendime geldim ve tam o sırada bebeğim geldi odaya 😊🙏🏻 Tabi ben bebeğin gelmeyişini de stres yaptım ağrılarım o yüzden dahada çoğaldı😔 çok şükür sonra herşey normal seyrinde ilerledi bebişimde bende iyiyiz şükür çok uzattım ama bilin istedim başınıza gelebilir diye ayrıntılı anlattım işte böyle ama inanın ki onun kokusu dünyanın herşeyine bedel oluyor 👶🏼🤲🏻🙏🏻😊