babyshark__ banada chat gpt gebesin demişti çok umutlanmıştım sonra regl olunca baya üzülmüştüm yinede kendinizi kötüye hazırlayın sonrasında insan çok üzülüyor ama kimyasal gebelik olması iyi bir şey demekki döllenme oluyor ben Miyostol pozitive diye bi ilaç kullandım o ay hamile kaldım yumurta kalitesini arttırıyor muş bilginiz olsun sizinde