ebusssser tek doktorla kalma canım bana da öyle demişti doktorum sonra başka bir hastanede perinatoloğa gittim o baktı öyle bir şey yok dedi. Ben emin olmak için nıpt testi var ondan yaptırdım temiz gelmişti sonucum. Bazı doktorlar garip anlamsız yere korkutuyor. İnşallah sağlıkla kucağına alacaksın bebeğini 🙏🏼