Zeynep248 ben adeti bekliyorum veya adetten bi gün öncesini falan. Çünkü yerleşme kanaması lekelenme falan olmadı bende tedirgin oluyorum acaba yerleşmedi mi yok mu diye. Adetten bi kaç gün önce geliyormuş ondan dolayı zaten bugün daha yumurtlamadan sonra 8. günüm daha erken diye düşünüyorum ☺️

Bu yaptığım test çarşamba günü yapmıştım çok bekletmişim gibi geldi idrarda