Bsra-0 aynı ben ben..daha önce kürtaj deneyimim oldu , ilişki de zorluk yaşadım yapamıyordum fobim var resmen mudahele edilmesini istemiyorum. Devlet de asla isteğe bağlı sezeryan yapmıyor bekletiyor tee 40 41 e kadar suni sancı verir seni bir güzel parmakliyorlar sonra en son radde de sezeryan yapıyorlar onu göze alamıyorum ben daha açıklık muayenesini bile yaptırmıyorum hamile kaldığım dan beri ilişkiye bile girmemisim korkudan tam 9 ay oldu ..iki gün sonra özele gidip planlı sezeryan yaptıracam ya yapacak bir şey yok güvenmiyorum kendime yapamam ben vercem parasını ne hali varsa görsün psikolojik olarak yıprandım hele de kürtaj dan sonra o çatala çıkıp o acıyı çekeceğim fikri beni benden ediyor ..bebek baş geliş bende de herşey normal görünüyor psikolojik belkide kolay bir normal doğum yaşanacak ama tercih etmiyorum istemiyorum valla kürtaj dan sonra bile neler cektigimi ben biliyorum