Dişim apse yapmıştı sol üst ön taraf antibiyotik kullanıyordum apsem patladı o ağrı bitti ama bu sefer tam apsenin arkası yani sol üst arka taraftaki diş etim baya şiş ve kulağıma elmacık kemiğime vuruyor ağrısı sanki dişimi sıkmışım gibi bi hissiyat var açamıyorum ağzımı bunu yaşayan var mı hamilelikte